Köket

Det är en trött elin som sitter och tittar på filmen Kärlek på menyn, ganska bra film faktiskt, men tror jag sett den innan ;) Har varit en lång dag idag, vaknade först vid 5.10 då älskling skulle upp o jobba, sen sov jag visserligen några timmar till..

Stora delar av dagen har vi varit hos Alle och Lisa och satt ihop deras kök, blev inte så många skåp eftersom Lisa redan gjort många men vi satte ihop alla lådor, och det var inte några det ;) hehe.. Kul nu när det händer mycket i huset, alltid någonting nytt när man kommer dit!


Mira låg som en prinsessa på kartongerna med skåp och tittade ut över oss..


Mina knän och fötter var väldigt röda efter att ha suttit på knä en hel dag ;)


Det blivande köket :)

När vi kom hem blev det en skön dusch och lite vila, sen kom jasse och vi hade lördagsmys= flera avsnitt av Grey's Anatomy och lite gottis ;) hehe.. Nu var det en timma sen hon gick hem och jag väntar på min älskling som har varit ute på äventr eller nått idag, haha.. Tar nog ytterligare ett tag innan han kommer hem så jag får nog lägga mig snart, är en tröttis!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0