Kort skoldag och resa..

Idag har jag varit en sväng i skolan, hade en föreläsning mellan halv 9 och 10.. Sen gjorde vi en uppgift till vårt grupparbete och jag hann med halv 11 tåget! :) Egentligen skulle gruppen ha löst fyra andra frågor som skulle redovisas mellan ett och kvart i två, men jag kunde inte stanna så länge eftersom jag ska iväg snart och de andra var inte speciellt sugna på att vara kvar så jag undrar hur det gick när de bad och G2:s svar ;) hehe..

Kom hem med tåget vid 12, sen blev det direkt att laga mat, var så hungrig.. Idag fick det bli pannkakor med äpple och päron, smaskens! Har packat det sista nu så jag tror jag ska vila en stund nu så jag orkar köra bil sen.. Tanken är att jag ska köra första halva, alltså lite mer än till jönköping och sen får mamma ta över och köra till Göteborg och Torslanda där mina kusiner bor.. Tror det blir fint!

Nehe, tror jag ska sussa en stund nu innan mamma kommer hem..
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0