Plåtstek

Har hunnit med lite pluggande och julklappsfixande idag, eller ja funderat på julklapparna i alla fall..
Är trött nu så ja lägger in lite bilder istället ;)


Min kusin på planen någonstans, matchen vi såg i lördags..


Har ni sett coolare postlåda eller? Såg den när vi var ute på en kvällspromenad hos mina kusiner, den skulle passa min fiskegalna bror perfekt ;)


Stora delar av helgen bestod av att köra och åka bil..


Min fina "plåtstek" ja en annan form av plankstek ;) Hade en burk med potatismos i kylen så ja stekte lite kött och gjorde sås, woala!  ;) haha..

Sådär.. Nu ska jag nog se ett avsnitt av The secret life of the american teenager ;) Grey's var inget vidare idag, lite besviken..
Imorn blir det kalmar.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0