Snö och Slask!

Det har kommit snö! Och inte nog med det så hörde jag året första jullåt på radion idag.. Är det inte lite tidigt för både snö och julmusik? Det är ju bara början på november än..

Var och hämtade Leia förut, Fredrik körde mig dit, sen gick Leia och jag hem, snacka om slaskigt! Var ju en decimeter med slask på flera ställen så även att jag hade mina stora kängor på mig så blev jag blöt.. Leia var ju inte heller så ren, fast jag hade i alla fall ett täcke på henne så ryggen var ju torr..

Fredrik har åkt och jobbat nu för ett tag sen så jag tänkte jag skulle ta tag i skolarbetet nu, behövs verkligen! Fast jag är ju ledig imorn med så jag ska nog hinna :)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0