Tisdag

Jag har haft lite bloggtorka nu i några dagar, tror inte riktigt den har gått över än men men..
Har fått hem skorna som jag beställde och de var bra! :D Fick även två nya vinterskor av svärmor som hon inte hade använt, de passade henne inte riktigt på henne, men på mig.. Så nu har jag 3 nya vinterdojor ;) fin fint!

Idag har jag varit ledig, hann med väldigt mycket på förmiddagen.. Innan 12 hade jag städat mitt rum, tvättat lakarn, varit på apoteket och målat naglarna.. Efter de har det gått lite segt, satt och kollade på resor med cornelia och kollat upp lite vilka böcker jag behöver till nästa delkurs..

Nu borde jag plugga lite, för det är väl de man ska göra på sina lediga dagar ;)

Bilder på skorna kommer framöver..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är det som är farligt med att vara för produktiv har jag märkt, man tappar liksom stinget efter ett tag..och resor har alltid varit sjukt mycket intressantare på något vänster;)

2010-11-02 @ 22:20:09
Postat av: elin

Ja men visst är det så! men kan vara skönt att vara väldigt produktiv ett tag och sen bara kunna slappa :)

2010-11-03 @ 21:42:40
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0