trött - tröött - trööött

Jag är trött trött trött och har ingen ork till att plugga även att jag borde.. Det är visserligen ingen bråska eftersom jag har hela helgen på mig, men det vore ju så skönt att få det klart ju!

Har för övrigt fått hem tre paket idag :) Ett med min laddate och batteri till datorn, har använt batteriet i två timmar nu och det är fortdarande 20% kvar, Lycka! Jämfört med mitt förra som höll max 5 minuter.. I det andra paketet kom det en bok till nästa delkurs, troligen kommer det en till imorn.. Och i det tredje paketet kom det en foto present :) fin fint!

Tror jag skiter i pluggandet i en timma eller så, kanske skulle baka något? sen tar jag ett tag till igen och så får vi ser hur det går.. Kanske kan sitta en timma imorn på morgonen, åker inte förän 10 och sen får jag använda lite av helgen..
Så får det bli!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0