101:e inlägget

Det är lustigt vad lite ljus kan göra, ja inte en lampa i taket utan värmeljus eller liknande.. Jag sitter nu och arbetar med min examinationsuppgift på vår första kurs och har lite ljus tända.. Även att det är tänt i taket så känns det som (värme)ljusen har en lugnande verkan och hjälper mig att konsentrera mig..


Skrivbordet just nu, papper, böcker, dator, ljus o massa annat ;)

Har ännu inte skrivit något, eller jo skrev en mening nyss, men jag har klarat upp vad uppgiften går ut på och letat en del fakta så nu känns det som om jag har lite bättre koll på det hela :)


Igår var det ju säsongspremiär för Grey's Anatomy, var ett spännande men dock lite konstigt avsnitt. Så klart ser jag fram emot nästa avsnitt!

Ne om man skulle fortsätta med arbetet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0