"Cirkus i stan"

Hade satt klockan på halv nio idag, tänkte jag skulle börja dagen lite fint sådär så vid prick 9 så gick jag ut på en promenad :) När jag kom till hultsfredsbyn så såg hur många lastbilar och bilar med husvagnar som helst invadera den stora gräsplätten..

 


Om ni klickar på bilden kan ni väldigt tydligt se hur mycket bilar det var..


Tror nog att det kan ha varit 4 bilar med husvagnar och 2 lastbilar med 3 vagnar efter sig utöver den som sitter fast i förar hytten och kanske 5 lastbilar med två vagnar efter sig.. Hur fasen kan de köra sånna?
Tyckte det var lite obehagligt för en av chafförerna glodde väldigt mycket, men jag gick snabbt där ifrån.. Vilket jäkla trist liv de måste ha, bara åka omkring hela tiden..

 
En morgontrött elin fortsatte sedan gå..


Gick till strandpromenaden och kollade ut över sjön, ganska fint ju :)


Brorsan och Angelicas hus sett ifrån strandpromenaden.

Sedan fortsatte jag min promenad hem för frukost och dusch.
Nu tänkte jag att jag skulle skriva mitt manus till VFU uppgiften som vi ska arbeta med på måndag..
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0