Guldstjärna! *

Har varit en lång dag, Igen! har även idag haft två föreläsningar och arbetat med grupparbetet, men idag blev vi nästan klara, inte många minuter som måste läggas ner imorn så jag kommer hem redan vid 2 wieee! Då är det visserligen bara att sätta igång med det enskilda arbetet men det ska nog gå fint!

Tänkte bara säga att jag gillar min studiegrupp väldigt mycket, tycker vi arbetar bra och har lätt för att ta beslut så en guldstjärna till Amanda, Amanda, Carro, Erik och Lars! ( och mig själv så klart, hehe..)


Nu måste jag ta en dusch och sen sova, åker med 6.20 tåget imorn med, uppe innan tuppen, och solen med för den delen, är ju fasen natt när man åker hemifrån ;)
nehe, natti!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

du glömde skriva att jag kommer imorgon :)<3

2010-10-26 @ 23:36:36
Postat av: elin

Det kommer i nästa ju ;)

2010-10-27 @ 19:21:25
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0