Helgen

Nu har ännu en helg försunnit iväg efter kalas för fredriks bror och pappa, pluggande, haft gäster här hemma, pluggande igen och en jävla förkylning!
Som ner kanske föstår har det både varit bra och dåligt i helgen, pluggandet och förkylningnen hade jag gärna varit utan men resten har varit fint, har ju varit med min älskling så det kan väl inte vara mycket annat ;)

Nu börjar en ny vecka med ytterligare en massa plugg, buhu! Inget roligt när det är så mycket :( men men kämpa och bli frisk nu då, det ska nog gå fint..


Åt precis lite kvällsmat, risgrynsgröt med kanel, macka och en mugg med te. Jag har faktiskt druckigt två koppar te idag, jag som inte ens gillar te, men detta var ganska gott och det hjälper lite mot min onda hals..

Nehe, nu ska jag packa väskan till imorn sen sova så länge som möjligt, måste bli frisk..


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Krya på dig sötnos <3

2010-10-25 @ 11:55:32
Postat av: elin

Tack älsk <3

2010-10-25 @ 19:56:11
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0