KLT...!

Åhh,  jag var och skulle köpa nytt tågkort förut, men det gick inte så bra.. Det var stängt i resecentrum för att någon var sjuk.. Typiskt! Vet inte hur jag ska göra imorn, om jag ska säga att jag glömt mitt kort och sen ladda det i Kalmar eller om jag ska säga som det är, att det var stängt för det går inte ladda korten på tåget och dessutom går det inte att betala med kort på tåget "/ Vi får se hur det blir..

Glömde säga det förut, det kom snö inatt och den ligger faktiskt kvar än.. Trodde den skulle smälta under dagen men icke, de få cenimetrarna ligger kvar..



Det har inte gått nått bra att plugga, får ta ett tag ikväll igen "/

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tror dom vet att de är snö, du behöver inte berätta de ^^ <3

2010-10-21 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0