Ledig dag..

Kom hem vid 7 tiden imorse, skapligt trött och nyvaken, hade åkt hem med Fredriks mamma hem när hon skulle till jobbet men det blav marsch i säng när jag kom hem, kan ju inte gå upp halv 7 när man är ledig ju ;) Efter frukost och såntdär så skulle jag plugga, men det har inte gått så bra.. Svårt att veta vad som är vikigt och sådär.. Har läst lite och skrivit svar på nästan en hel fråga, men det är mycket mindre än vad jag hade tänkt mig..

Aja nu ska jag ta en dusch och sen äta lite.. Efter det kommer fredrik när han har slutat jobba så ska vi åka ner till centrum en sväng, kolla i nån affär sen måste jag fylla på mitt tågkort så jag tänkte jag skulle passa på nu ;)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0