Pluggis

Åh jag läntar tills klockan 21.00! Då börjar Grey's och då kan jag bara skita i att skriva mer.. Just nu känner jag att jag måste ta vara på tiden och skriva på arbete, men när grey's anatomy börjar är det en helig stund och då kan man strunta i läxorna :)

Dagen har som ni kanske förstår bestått av att skriva på det roliga examinationsarbetet till denna kurs och läraruppdraget, toppen så roligt! Känner att jag inte kommer så mycket framåt, tar så mycket tid att läsa i böcker sen skriva, sen läsa igen, ja ni fattar! Så stor skillnad mot arbetena på gymnasiet då de inte var så noga med källhänvisning i texten så man kunde skriva lite mer vad man själv tyckte. Men det är tuffa tider och jag ska klara det, jag lär mig med tiden :)



Imorse var jag ute på en skön morgonpromenad, det var några minusgrader och frosten var fortfarande kvar på gräser.. Härliga höstmorgon!



Vad man kan ångra sig i efterhand när man kommer till ett ställe som är så fint att man inte tog med en av de vettiga kamerorna.. Blir ju ganska stor skillnad på mobilkamera som jag använde och en systemkamera.. Men nu glömde jag något, jag är ju värdelös på inställningar i alla fall ;) hehe


Ne åter till arbetet, kalmar imorn med, åker 6.20 och hemma 14.00 ganska skön dag måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0