puuuh!

Då var tentan avklarad för några timmar sen, gick troligen ganska bra, men det var klurigt! När jag sedan skulle skicka in det hände det som inte få hända...! Internet slutade att fungera, och idag var det inte bara att starta om det som det brukar att vara utan det var liksom helt dött i en timma eller nått.. Skit internet!!
Blev i alla fall så att vi åkte ner till Angelica och lånade deras dator och skickade in det på mail istället för moodle eftersom forumet hade stängt, så 20 min för sent fick ja skicka det på mail, inte alls kul men jag hoppas att det löser sig!  :)


Lite smaskigt måste man ju få ha till tentan..

Nu har jag varit ute på en promenad med jasse och sitter och lyssnar på radio, tänkte jag skulle beställa lite böcker. Kul att de kommer gå på 1300 om jag köper dom nya. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0