Rummet

Har väl inte fått överdriet mycket gjort idag men har i alla fall börjat och fått en start på båda arbetena.. Tänkte jag kunde uppdatera med lite bilder från mitt rum, har installerat lite nya möbler senaste månaden :)


En tavellist har satts upp, bilder från teneriffa, balen och studenten.


En ny skrivbordsstol med en mysig dyna på eftersom min förra stol gick sönder.


En bokhylla, den lilla jag har är proppfull så behövde mer förvaring för böcker och lite annat.

Kvaliteten på bilderna kanske inte är den bästa men de får duga.. För ni kunde se bilderna va? hade lite problem med uppladdningen..

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och mysa, imorn blir det lite plugg sen ska jag och Fredrik ha en härlig helg ihop och fira vår 2års dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0