skoldag..

Dagen började bra! Försening med tåget och när vi kom till blomstermåla fick vi byta till buss, kul! Tur att vi hade gott om tid iaf :)

Började en ny delkurs om psykologi idag, kommer nog bli tufft känns det som, 10 högskolepoäng på 5,5 veckor, puuh!

Nehe, nu har jag precis sett på ullared, knasiga människor allihopa ;) Borde läsa lite i böckerna, tänkte jag skulle läsa det som skulle varit inläst till dagens föreläsning nu, får se hur mycket jag orkar läsa.. Borde läsa det som ska vara inläst till imorn men mina böcker har inte kommit hem än, det skickades idag så man kan ju alltid hoppas på att de kommer imorn, men jag tvivlar, posten har ju blivit så sega...

Kan ju säga grattis till min älskling som har fått jobb för några månader framöver :)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0