Lång dag

Pust och stön ;) Har varit en lång dag idag, kunde inte somna igår kväll så jag låg vaken till två sen var det bara att gå upp igen klockan 6 med feber och förkylning för att åka till Kalmar.. Hade en föreläsning sen en kort lunch och sedan fick vi respons på en srivuppgift som vi gjorde för nästan en evighet sen ;) Har även arbetat med vårt grupparbete, tyckte vi var tiktigt duktiga idag =)

Vid halv 5 fick jag i alla fall åka hem, blev lite te och en bulle på tåget eftersom kustpilen bjuder på det just nu :)


Läste lite på tåget med, inte illa ;)

Ikväll tar jag ledigt, måste vila upp mig och bli frisk! Borde plugga men det får va.. Imorn blir ytterligare en lång dag, åker troligen vid 06.20 och är inte hemma förän 18.00, perfekt när man är sjuk "/
Aja, nu ska jag käka lite och titta på ullared, sen blir det sängen tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0