Veckan som gått..

Nu var det länge sen jag skrev sist, känns inte som om jag har någon skrivlust just nu..
Har sedan sist hunnit med en del, en hel veckas praktik på en förskola i hultsfred. Det har varit toppen och jag trivdes verkligen bra! :)

Fredrik och jag har också taget en tur ner till Karlskrona där hans bror med tjej bor, så där hade vi en trevlig helg :) På vägen hem stannade vi i kalmar och gick i lite affärer, alltid kul!

Nu har skolan satt igång efter praktiken och det är bara två veckor kvar på denna delkurs, dock är de väldigt intensiva då vi har massor att göra! Men ska nog klara av det om jag fokuserar..

Snart är det min och fredriks 2 års dag så tänkte vi skulle hitta på någonting kul, men jag vet inte riktigt vad? Antingen åker vi iväg och bor på hotell en natt (var?) eller gör en dagsutflykt, men det är ju lite brottom, vår dag är på måndag så det är redan till helgen vi tänkte åka iväg ;)
Någon som har en idé?


Vill åka till något härligt ställe med Fredrik, hjälp oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0