Vad ska man göra med skylten....

Mitt studentplakat har stått uppe i datarummet ända sedan jag klev ut i den stora världen, 11 juni. Det är lite mer än 4 månader sedan jag tog studenten men nu hade visst mamma tröttnat på att ha skylten framme så hon ställde ner den till mig.. Men vad ska jag nu göra med skylten?  Tips någon?


Vill inte kasta den eftersom jag gillar bilden men vad ska jag göra av den då?

Till någonting annat... Har haft min VFU redovisning idag och allt gick fin fint, alla i vår grupp blev godkända, toppen! :) Skulle ha arbetat en del med examinationsarbetet idag men har inte fått så mycket gjort, mådde inte riktigt bra när jag kom hem så jag får köra gärnet imorn och hoppas på att jag blir klar, nästan iaf ;) hehe

Nehe om man skulle skriva ett par ord till medans man är vaken för sen blir det nog att sova tidigt för att kunna börja skriva tidigt imorn på morgonen då koncentrationen oftast är som bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0