Ännu en lång dag...

Ännu en lång dag är snart över.. Idag blev vi 50 min försenade med tåget på morgonen för att det var halt på rälsen och vi fick vänta in mötande tåg.. Jättebra när vi skulle ha redovisning, men det löste sig ganska bra iaf..
Har även arbetat med grupparbete ett tag men sen ville jag med tåget så tog på mig att göra klart det sista, sagt och gjort så skrev jag både på tåget och sen när jag kom hem, så imorn är det bara att skicka in det :)

Har även hunnit med en power walk med jasse som skulle ha blivit en joggingrunda men väl ute ångrade vi oss..

Nu blir det nog att ta en varm dusch och sen försöka sova bort den förskräkliga nack- och huvudvärken.. Uppe innan tuppen imorn med, 06.20 tåget in för att ha drama sen är jag hemma redan vid 12 ;) hehe

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0