Fredag

Nu har den första vecka på min 3,5år långa utbildning gått och gu så trött jag är! Kommer nog bli tufft!
Idag är det dock självstudier som gäller och jag är ju så effektiv, eller inte ;) Men har börjat och läst lite och skrivit upp allt som måste göras så jag är en liten bit på vägen..

Nu sitter jag och ska och ska läsa en bok som handlar om den svenska skolas historia och den är dötrist så orkar knappt hålla ögonen öppna ;) men får försöka ett tag till..

I helgen blir det nog att vara i jernudda men så klart plugga en del.. Fredrik ville till biltema imorn så kanske blir en tur dit och förhoppningsvis några andra affärer också :)

om jag skulle fortsätta?
ne lite glass först tror jag (: hehe

Ha det!


Min design blir ju aldrig klar så ni får väl stå ut ett tag till ;) haha

Kommentarer
Postat av: Sofie (Ung blivande mamma)

Trevlig blogg du har! =)

2010-09-09 @ 10:46:20
URL: http://sufsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0