Bildregn

Puh! har haft en lite kämpig dag idag.. Jobbade halv 10 till 1, inget jobbigt med det dock, allt gick bra :) Men väl hemma efter jag lagat mat och så, var jag ju tvungen att börja skriva så skrivuppgiften blev klar, det gick så himla segt, satt jättelänge och kom ingenstans.. Men nu är den ivägskickad, och tur är väl att den inte ska till läraren förens nästa vecka :)

Sitter och dricker lite oboy i min fina mugg och kikar på ensam mamma söker :)

Nu borde jag egentligen läsa en jävla massa men jag orkar inte, får väl vara lite oförberedd inför Lupp:en imorn..  ska nog kolla igenom lite ikväll och så lite imorn på morgonen bara så jag vet lite vad det handlar om..

Nu tänkte jag att jag skulle ladda upp lite bilder, det var länge sen nu ;)

 
Fin utsikt på berget hos fredrik :)
Tog ett bad hos fredrik och passade på att läsa lite skolböcker..

 

Några roliga bilder på mig, sanna, lars och söta mia ifrån drama lektionen i veckan ;)


Louise och jag igår då vi vare ner vid sjön hos fredrik :)

Nu började mamma mia, ska nog se lite på den.. Tror nästan jag kan säga att den är min favoritfilm, så mysig :) hehe..

nehe måste ju läsa lite med, men det ska nog gå bra ;)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0