Söndag

Jag är en riktig latis... Skulle ha läst 215 sidor idag men hade tänkt läsa lite från varje kapitel men blev latare än så, så jag läste bara de tre första sidorna i boken ;) Dock är det ingen katastrof, det skulle vara inläst till föreläsningen imorn och där får jag ju all information om det som står i boken i alla fall..

Idag har jag plockat iordning en massa saker, slängt en hel bunt med kataloger och liknande ting.. Har också varit och röstat för första gången, lite kul att iaf försöka göra sin röst hörd..

Sitter och kollar på en bokhylla och lite annat på ikea nu, blir att åka på inflyttningsfest hos cornelia nästa helg så vi tänkte passa på att åka till ikea och modehuset på vägen hem, kan nog bli en mycket trevlig helg =)

Nehe, blir nog att sova tidigt ikväll, tidiga tåget imorn ;)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill bara säga att det inte är så smart att läsa så mkt på samma dag, du ska komma ihåg vad du läst också ;)

2010-09-20 @ 20:49:07
Postat av: elin

hehe jo jag vet men det var bara inför föreläsningen.. Hemtenta om 3 veckor eller något ;)

2010-09-22 @ 21:44:16
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0