19:e April

Dåligt med uppdatering även idag.. Har inte suttit vid datorn förän nu så då blir det ju så.

Hade en helt okej dag i skolan även om vi hade världens segaste lärare. Hemma sen så blev det käk (chili con carne för tredje dagen i rad, tack och lov blir det spagetti imorn) sedan några timmars päs i solen, ett försök till att få min lakansvita kropp att bli lite brun, inte för att det lyckades men jag får kämpa på!


Så här cool var jag på tåget idag *skrattar*


När solen inte var så varm längre fick jag ta på mig ett linne men kunde sedan fortsätte plugga på altanen.. Älskar detta väder!

Har även hunnit med att springa en runda med mamma och ja, det gick väl framåt i alla fall och det gick inte sämre än igår så nu gäller det att ligga i om jag ska ta mig ur denna ovanligt dåliga form och ta mig runt växjösjön om två veckor.. heja heja!!


Var ju iväg och hämtade min jacka som jag beställde förra veckan.. Jag är jättenöjd! Inte världens bästa bild men den får duga..

Nu ska jag kolla lite på dumburken sen blir det att krypa ner.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygging där! Och förresten är du långt ifrån lakansvit, du får ju tänka på vilka som läser här ;) haha

2011-04-20 @ 17:50:00
Postat av: angelica

kul med vårruset! hade jag me velat. Snygg jacka.

2011-04-20 @ 19:47:21
Postat av: elin svarar

emelie: Haha, men du fick väl lite bränna i helgen eller..? ;)



Angelica: Ja men det är väl ingen omöjlighet att följa med nu ..? ;) hihi tack så mycket!

2011-04-20 @ 22:22:02
URL: http://eliincecilia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja, jag fick ju lite för mycket då, men det har faktiskt blivit brunt nu :)

2011-04-24 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0