Äntligen en cykel! :)

Det blev visst inget bloggande igår fanns ingen tid för det, eller rättare sagt så satt jag aldrig vid datorn. Var i skolan på förmiddagen och kom hem vid två, åt lite mellanmål och sen åkte mamma och jag till vimmerby.. Det var världens storm och när vi åkte från materialmännen så såg vi en flaggstång gå av på mitten och ramla ner på en bil.. Galet!

Blev lite shoppande i alla fall, köpte mig ett par tygskor, jeanstights och två skjortor. Och det vi åkte dit för, en cykel! :)

Bytte in min gamla och köpte denna fina monark karin!



Efter att ha varit ute och kört hem i ett makalöst regnoväder såg vi denna fina regnbåge :) Det var faktiskt två stycken med fick bara med en på kort..



Älskling kom lite senare på kvällen och vi åt grillat och tittade på talang eftersom Lifvens var med..

Imorse åkte han och jobbade och jag fick ett ryck att dra med mig mamma ut och springa vårt backaiga elljusspår.. Det började ju bra i alla fall men när det var ungefär en km kvar så gick det inte mer för mig.. Får så ont i lungorna eftersom jag drar i mig så mycket kalluft.. Fick gå sista biten sen, men allt är ju bättre än inget :)


Vi såg årets första blåsippa också :) Fint!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Jag tyckte att en annons såg lite konstig ut, så jag googlade annonsbilden - och vips! Så kom jag hit.. (RIKTIGT chockad).



Tycker att du borde anmäla, cykeln är LÄTT stulen. Min låsta cykel blev just stulen (monark) Så när man misstänker något borde man anmäla.



Annonsen på blocket: http://www.blocket.se/helsingborg/Monark_karin_modell_2011_38239220.htm?ca=23_10&w=2



Tvillevippen!

/Maja

2012-01-31 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0