God kväll!

God kväll kära vänner!
Det börjar bli min grej att skriva på kvällen när jag har varit i skolan, men nu tar jag påsklov i lite mer än en vecka så nu är det inte helt omöjligt att det blir lite mer varierande uppdateringar, vi får se. Den kommande veckan som jag kallar lov kommer bestå av massor av tentaplugg men det så kallade lovet är ett lov från att behöva åka till skolan ;)

Dagen har varit bra, föreläsning och en tur ut till vårt område med fina gruppen. Har alltid kul med er! Har även hunnit med ett 20års kalas för min kusin och då träffa släkten. Och så klart gosat lite bebis då kusin frida och hennes dotter estrid var med.. Gosigt!

Nu blir det att krypa ner i sängen och se vad morgondagen har att erbjuda, lite plugg kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0