God kvällsmat!

Resan hem gick bra och vi blev bara 5 minuter sena. Och tänk er, jag pluggade på tåget, det har jag inte gjort på jättelänge. Oftast sover jag eller om jag åker med någon så blir det att prata istället. Läste i alla fall igenom nästan alla anteckningar men var vid några tillfällen nära på att somna men jag höll mig vaken..


Gjorde en smarrig kvällsmat. Bakade en lite nyttigare version av scones med fint + grovt rågmjöl och såklart lite vetemjöl. Goda blev de verkligen! Och om det inte räckte med det så åt jag jordgubbar med mjölk till det, smaskens!!

Nu blir det mys framför tvn resten av kvällen.. Saknar min pojk som jag för övrigt har "stått ut med" i två och ett halvt år idag :) Älskar dig Fredrik!


Jag är lycklig med dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0