God morgon.!

God morgon! Jag sitter nu klar att gå upp och käka frukost, men först måste jag ta på mig med.. Har precis slängt in sängkäderna i tvättmaskinen och ska hänga ut täcke och kuddar på vägring nu tänkte jag..

Gårdagen gick bra, förutom när vi skulle larma *oups!*, dock löste det sig efter ett tag då vi upptäckte att en dörr bara var låst med det ena låset så när det var löst så kunde jag slå pålarmet och trampa hem. Cykeln var bra förresten! Skön att cykla på men det som var lite jobbigt var att treans växel som är den högsta, var ganska lätt så får trampa jättefort om jag ska cykla så fort som jag brukar, men får väl se det som konditionsträning istället ;) hehe..

Nu ska jag gå upp och käka och sedan trampa iväg upp till Willys igen för att jobba några timmar, hoppas det går bra att larma av nu bara... När jag har slutat blir det troligen en tur ut till min kärlek :) Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0