Gråsuggor!

Pust och stön, nu är jag trött! Har haft en seg lektion från 13.00 och hade inte tillräckligt med energi för att orka lyssna tillräckligt.. Imorse så var vi en timma sena in till kalmar med tåget, men måste väl säga att det var tur att vi hade grupparbete och inte föreläsning då.. Efter mycket snack och lite jobbande med grupparbetet åkte vi ut till vårt område för att ta med gråsuggor och vatten till vårt experiment imorn.. Usch, inte alls mysigt att hålla i burken medans amanda petade i äckeldjuren med en pinne, fick rysningar i hela kroppen.. Tur att jag slapp "ta hand om" dem inatt, de fick bo i en burk med lock som det var hål i, i en påse, i amandas bil.. hehe..

Nu är det snart dags att cykla mot tåget som tar mig hem och hoppas på att jag har bättre tur nu och får komma hem i tid!

Possitivt inlägg jag vet ;) hehe men har som vanligt haft kul med gruppen idag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0