Labbdag

Weho va bra denna dag började, försenade även idag, 45 min sena hemifrån och sedan buss från blomstermåla. Jättekul när vi hade en obligatorisk dag men men, det löste sig i alla fall. Tänkte sammanfatta delar av dagen i bilder idag :)


Vi hittade en ny kompis i labbet..


Gjorde experiment på gråsuggorna vi plockade igår, skulle undersöka deras favoritmiljö att vistas i men vi fokuserade mer på att ge dem "highlights" som amanda sa ;)


Amanda och Jannie med de "söta" fåglarna som pussades..

Helt klart en dag med många skratt med min fina studiegrupp.. Kul att få sällskap hem på tåget också av Cecilia som går i klassen, piggar alltid upp att slippa åka ensam.

Nu ska jag ha en slökväll och se på de grey's avsnitten som jag missat.. Imorgon drar jag igång med tentapluggandet och eftersom jag är ledig resten av vecka nu så kommer det förhoppningsvis bli en del pluggat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0