Långfredagen

God långfredagskväll på er!

Som jag trodde förut så blev det inte speciellt mycket pluggande idag, har umgåtts med fredriks familj och så tog vi en tur med hans motorcykel. Det var några år sedan jag åkte mc nu och det var första gången jag åkte med fredrik och på hans motorcykel.. Det gick fint och de var skönt att komma ut lite! Dock fick jag lite ont i kroppen, har fått för mig att jag är för lång för att vara "spätta" som det så kallas.. Kan hända att det är lite teknik i att sitta bra bakom föraren också, det kommer nog märkas framöver ;)

Ikväll har vi grillat med mor och far, mumsigt! Det blir sängen tidigt för oss ikväll så jag säger god natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0