Lördag - Söndag

Sitter på altanen, hör fåglarna kvittra och lyssnar på radion.. Härlig söndagsförmiddag måste jag säga :) Älskling åkte för ett tag sedan så nu är det väl bara att sätta igång med pluggandet..

Gårdagen spenderades efter lite strul i västervik, blev mest "killaffärer" men fick i alla fall gå på åhlens så det var ju trevligt.. Blev lite inhandlat, kul kul..! Hann även med en långpromenad med jasse och hämta fredriks föräldrar i silverdalen sen stupade jag ner i sängen av en hemsk huvudvärk..


Blev en hel del bilåkande, tur att nya bilen hade sköna säten ;)


På promenad med jasse..


Träffade på några söta kaniner!


Gu så gullig!

Nehe om man skulle sätta igång med pluggandet, visserligen har jag hela dagen för mig själv eftersom mamma och pappa inte kommer hem förän ikväll då de har varit på fotoutflykt hela helgen och idag är de i ullared.. Hoppas jackan mamma köpte till mig passar! :)

Ett grattis till mormor med som fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0