Lördagsmorgon

God morgon!
Det blev visst en blogglös dag igår, eller rättare sagt en datafri dag.. Hann dock med en hel del annat, vi städade/tvättade fredriks saab, han sålde den, jag storstädade hans rum vilket verkligen behövdes -tro mig! Sen kom henke, elin och louise och så grillade vi hamburgare, bakade kladdkaka och kikade på film och åkte deras fina amrikanare med ju.. Bra dag faktiskt.. Kändes som om det vore lördag igår eftersom både fredrik och jag var lediga men icke sa nicke, det var fredag - skönt!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och det är dags att göra sig iordning för en tur till västervik med fredrik och han lillebror, denna gång blir det inte saaben utan hans nya bil :) Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0