Nu var påsken slut.

Har precis duschat och nu lagt mig i sängen efter en dag i solen med plugg och så en löparrunda som avslutning.. Helt okej dag och måste säga att det nästan blir roligt att plugga när det är så fint väder! Har haft en härlig påskhelg och jag bara älskar vädret! Hoppas det fortsätter så nu, så jag kan sitta i solen och plugga resten av veckan också, för plugga kommer det bli mycket av denna vecka..

Förresten, någon kanske funderar på varför jag har laddat upp en bild med enbart rubrik nu några gånger.. kanske inte men det är i alla fall för att jag inte har suttit vid datorn något nu de senaste dagarna och på mobilen kan jag inte skriva någonting i denna ruta som jag skriver i nu så då får det bli en rubrik och en passande bild :) Hoppas det duger ;)

Blev förresrten en spontan tur till cornelia igår eftermiddag, lite käk och mycket prat, fin fint! Sen kom älskling på kvällen och var kvar halva dagen idag.. Helt enkelt en toppen påsk!

Nu ska jag se det senast avsnittet av grey's som jag missade. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0