Omotiverad

God förmiddag säger en omotiverad elin ;)
Låg och grunnade imorse om jag skulle ge mig ut och springa, skullle verkligen behöva det.. Har knappt tränat något och vårruset är om tre veckor, lycka till där! Jag orkar inte bry mig just nu känns det som, det får väl gå som det går antar jag, kan ju alltid hoppas att jag får något ryck nästa vecka och börjar intensivtränar..

Idag är det plugg som gäller! Tänkte jag skulle gå igenom en föreläsning i taget och plugga ordentligt på den men sen kom jag på att det även är en annan del på tentan som vi har fått instuderingsfrågor till.. Antar att det är bättre att få dem gjorda nu så jag kan plugga på dem sen.. Pust, surt att jag kom på det först nu.

Nehe om jag skulle sätta igång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0