(söt)frossa..?

Mer än hälften av uppgifterna är nu gjorda och jag tar lite paus nu.. Resten gör jag nog klart imorgon, orkar inte konsentrera mig på dem mer, får bli att läsa något sen istället..

Egentligen är jag sugen på att verkligen frossa i godsaker eftersom jag inte har ätit sötsaker på över tre veckor nu men jag vet inte, kanske är lite onödigt eller? Men det skulle ju vara så mysigt med en film, tända ljus och så ett bord fullt av lite goda saker som kladdkaka, vindruvor, melon och pringels.. Mums, eller en riktig vanlig glass med laktos i med smak av antingen polka eller saltlakrits, satans jobbigt att det inte kommer bli någon god glass i sommar :( Dumma laktosmage!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns ju glass utan laktos, Tofuline till exempel. Sist jag smakade (när morfar levde, det vill säga många år sen) var den farligt god! Nästan godare än vanlig.

2011-04-13 @ 21:29:49
Postat av: elin svarar

Jo vissa laktosfria är ju goda men jag tänker på när man är ute på sommaren och äter mjuk eller kulglass som finns i massa goda smaker ju :)

2011-04-13 @ 22:22:12
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0