Tentan avklarad

Pust och stön, jag kom fram till kalmar igår i alla fall och efter jag handlat lite frukost så trampade jag vidare till cornelia och erikas lägenhet där jag såg på herr & fru med erika, sedan var tanken att jag skulle läsa lite till men jag stupade i säng med en jäkla huvudvärk istället.. Sov massa timmar och så gjorde jag tentan som jag tror gick helt okej :) Läste aldrig igenom den men det vara bara några frågor jag var osäker på så borde nog gå bra!

Kom hem med tåget vid tolv, huvudvärk igen, sov lite, åt, pratade med mamma och jag det är väl ungefär där vi är nu.. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen nu, känner mig allmänt ofräch, sen kommer min älskling :) Känns väldigt skönt nu i alla fall att inte behöva plugga i helgen, bara ta de lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0