Trevlig kväll

Nu sitter jag hemma igen efter en natt i Kalmar :) Hade en toppenkväll med bowling, käk och lite till! Blev dock inte mycket sömn inatt då man kom hem sent, sen inte kunde somna och sedan vaknade tidigt och undrade vad klockan var.. hmm, nödvändigt ;) Åkte i alla fall med tåget vid 8.39 så var hemma till 10 vilket var skönt men det var en trött elin som kom hem då, och även att jag vilat ett tag nu så är jag fortfarande trött.. Lär nog inte bli många knop gjorda idag, och jag som skulle plugga?

Hade i alla fall en trevlig kväll igår, ska se ifall jag kan lägga upp lite bilder senare under dagen!


Fick hem mitt gummiskal till telefonen igår, fint blev det! Färgen stämmer dock inte riktigt på bilden, det är lite mörkare och mer röd-lila än rosa som de ser ut på bilden :)

Nehe om man skulle äta något nu kanske och vakna till..? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0