Valborg

Har varit en sväng i vimmerby med mamma idag.. Blev en del shoppat så jag är nöjd!


Fick en armring när jag tog studenten men jag gillade den inte riktigt så idag äntligen använde jag mitt tillgodo-kvitto och köpte min sista studentpresent ;) Ringar har inte varit min grej innan men kanske denna gång?


Lite vardagskläder blev det med och de röda stövlarna blir perfekt när vi ska ut med skolan eller om jag har praktik :)

Kom hem och såg vad min älskling lämnat efter sig....

Är det någon manlig gen att inte kunna bädda sängen eller vad är det..? Förstår inte riktigt det där? Han var i alla fall gullig som ställde vovven på toppen av kuddarna ;) haha..

Kvällen blir troligen lugn, blev lite ändrade planer då fredrik bjöd hem sina kompisar men jag är inte ledsen för det. Hoppas alla har en trevlig valborg och sup lagom..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0