Vår..

Då var det lördag igen, skönt! Har haft min pojk här inatt men han åkte och jobbade vid halv sex.. Mysigt att slippa sova ensam och ganska skönt att få sängen för sig själv på morgonen :P hihi..

Mamma och jag  var precis på blombacka och köpte vårblommor, härligt nu känns det att våren är på G! De lovade ju 15 grader och sol idag med, men någon sol har jag inte hittat och den verkar inte vilja visa sig sedan heller.. Fredrik och jag hade ju planerat en picknick i det väder vi trodde skulle vara så fint.. Men men vädret är ju helt okej så jag ska snart börja packa min picknick ryggsäck och sen vänta på att han slutar så vi kan åka och handla lite :) Hoppas på en trevlig dag!


Så här fint hoppas jag på att det blir, fast blommorna kan jag nog inte räkna med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0