Äntligen borta!

Håller på att kämpa med vår köksdekoration som jag inte är speciellt förtjust i..



Alla frukter ligger nu i soptunnan och jag håller på att försöka få bort allt klister som blev kvar efter dem, de satt ju som berg! Just denna biten som är på bilden är nu helt klar.



Visst blev det bättre..?! Usch jag gillar verkligen inte det där plottriga som var innan, så inte ens två veckor klarade de sig innan de lämnade vår lägenhet ;)

Har också hunnit med att hämta mina nymålade tavellister, en matta och ett bord till vardagsrummet, men ännu ingen soffa på g så det tar nog ytterligare några dagar till innan det blir någon bild på hur vi bor, men kanske att jag skulle kunna fixa en på sovrummet, för det är ju nästan klart.. Vi får se, nu blir det käk sen förtsätta med klistret efter de fula frukterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0