Första natten..

Då var det visst ett tag sedan jag skrev, har haft fullt upp de senaste dagarna.. Har packat en massa och burit lika mycket.. Har så klart jobbat och igår kväll hade vi "grillfest" hemma med familjen.. Spelade krocket som jag nog inte spelat på 10 år och jag hoppas jag kan skylla på det, för så speciellt bra gick det inte ;) hehe..

Efter jobbet idag blev det mer packande och bärande och nu är vi inflyttade i vår lägenhet fredrik och jag.. Jag har långt ifrån fått med mig allt, har ex. bara kläder till imorgon med mig så efter jobbet blir det ännu mer packande och en sväng till affären för att fylla upp skåpen lite.. Där är läget nu, jag är otroligt trött nu då det inte blivit mycket lugn och ro på sista tiden men nu ska jag i alla fall sova första natten i lägenheten.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0