Fredag

Sitter nu och surfar på vårt egna bredband som idag slogs på och det blev tillgängligt för oss att surfa på, ett steg i  rätt riktning till att "blir klara" med lägenheten.. Soffan som är ett stort steg kommer vi ju få vänta minst en och halv vecka till på så än tar det lite tid innan vi blir färdiga här ;)

Blev en lite kortare jobbardag än tänkt idag då vi blev klara tidigt så jag gick hem vid 17 istället för 18, då hann jag med en sväng hem till mor och far också. Fick med mig några blommor hem och annat som var mitt så nu är det i alla fall en liten blomma i varje fönster och en på köksbordet, lyxigt! Kanske skulle skaffa mig en vattenkanna då också..? haha! Tror inte dessa blommor klarar sig så länge utan vatten som min lilla blomma jag hade i mitt rum innan, den fick vatten en gång varannan månad eller så (men den har jag haft i flera år så den mår fint)! Får väl se hur länge de överlever ;)

Ikväll har vi haft taco-mys här sen blir det nog sängen ganska tidigt för imorgon blir det att börja jobba vid 7, heja!! Dock är det min näst sista dag för sommaren imorn, fy så fort sommaren gått!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det förklarar ju varför jag inte hittade dig bland hyllorna ;)

2011-08-13 @ 22:40:47
URL: http://japancalling.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0