Hemmafru?

Fortsätter med att vara lika duktig idag som igår ;) Fredrik och jag tog cyklarna ner till centrum för att köpa cykellampa och lite så sen på vägen hem så stannade jag vid fredo och köpte blommor.. Yeey nu har jag hela 8 blommor här hemma, nästan lite ombonat, haha! Har sedan tvättat, satt upp tvättlinan och tagit ett krafttag med att få balkongen ren och fy f*n va lortigt det var, speciellt på den vita träväggen som nästan var svart.. Nu är den mer åt det vita hållet som den ska vara, men riktigt ren blev den inte..

Nu ska jag fortsätta med mina intressanta hemmafrus-sysslor som det är så himla intressant att läsa om ;) haha! Nu blir det matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0