Intressant fredag

Tacogratäng och cider blev kvällens fredagsmys (aningen fullproppad med mat nu) och nu sitter jag i något som jag försöker inbilla mig är vår gosiga soffa, men istället är det ....



... här jag sitter, inte speciellt skönt ;)

Idag har vi handlat lite och varit en sväng i Vimmerby. Kom hem med nya persienner till sovrummet, lite sladdar och några bomullsband jag ska ha till ett par gardiner. Persiennerna är nu uppsatta och det känns ganska skönt att kunna dra ner dem när man ska sova. Har även fått lite ordning på alla kablar till lampor och sådär i sovrummet och så har Fredrik dragit en internetkabel till sin dator så nu kan han verkligen inte klaga med 93 mbit.. Har även hunnit med en sväng till mor och far där vi fick med oss en kaffebryggare hem så nu kan ni komma på fika! Sedan fortsatte vi ut till Jernudda.
Och där var min dag, väldigt intressant att läsa om jag vet... Men vad ska jag skriva om? Jag är nog inte mer intressant än såhär ;) haha! Nu ska jag käka upp de sista tacochipsen, det ni! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker det var väldigt intressant.Soffan var kanonsnygg..vill oxå ha en ny!Kram

2011-08-22 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0