Klumpig som man är...

Ligger i sängen och njuter av att ha nya lakarn, att något så litet kan göra så mycket!
Idag tog vi sovmorgon, det är ju trots allt lördag. Jag for sedan till mor och far, men glömde min väska hemma, eftersom jag är så laglig av mig så skulle jag springa upp och hämta min plånbok, men vart var den då? Nä inte i vår hall i alla fall, gick ut i bilen, och där var den inte heller.. Insåg att jag glömde den i Jernudda igår så jag ringde ut och frågade och jo visst där var den.. Smart tjej jag är! De skulle i alla fall ta med den till oss senare på dagen men när jag kommer hem till mamma och pappa och vi ska börja sy på gardinerna kommer jag på att bandet vi ska använda ligger i väskan så det fick bli att åka ut dit i alla fall.. Ibland är jag verkligen klumpig..!

Har även hunnit med att stryka och sätta tillbaka gardinerna och en sväng på jobbet med, några ynka timmar, men med dubbelt betalt såhär på kvällen så är det värt det! Blev en kvällspromenad med jasse och en vovve också, som förövrigt var väldigt förtjust i mig.. Haha ;)

Tänkte jag skulle visa några bilder på sovrummet snart, kanske jag hinner med det imorgon innan vi ska iväg och gå tjejgången, kanske i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0