Ledig idag.

Har haft en riktig slö morgon, sov inte speciellt länge men har bara gått och tagit det lugnt nu i två timmar, tyckte jag förtjänade det :) Igår efter jobbet fyllde vi upp skafferi och kylskåp lite och sen packade jag alla mina kläder, tv, bokhylla och lite till så nu är de flesta sakerna på plats här.. Tog ju inte lite tid att plocka in alla kläder i garderoben men nu är det gjort! Tvättade även första maskinen tvätt och det gick fint det också ;)

Idag hade jag tänkt jag skulle plocka upp mer saker så får jag väl åka hem till mor och far och ta med mig de sakerna som fortfarande är kvar där.. Åka och göra lite andra ärenden med för den delen, det saknas ju lite saker som man måste ha, t.ex. ett skärbräda kan väl vara praktiskt att ha..? ;) haha..

Ne om jag skulle sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0