Måndag

Min första lediga dag börjar gå mot sitt slut och måste säga att jag har hunnit med mycket. Först en sovmorgon och sedan städande, mötte Emelie på stegen där vi gick och kikade lite. Här hemma sedan blev det matlagning och sedan lite kikande i kakböckerna. Efter handlande av det som saknades till baket så satte vi igång med bakandet.. Blev både goda och mindre lyckade, några chansningar och några säkra kort..

Har även haft lite besök av bror, angelica och leia som var och kikade på lägenheten, trevligt med sällskap! :) Nu sitter jag och myser för mig själv här hemma, fredrik jobbar så det är lugnt här.


Dagens köp! Köpte en sockerkaksform och en bok också, hela 45:- för allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0