Måndag

Sitter i min lilla fåtölj och kikar på tv, har väl inget vidare glassigt vardagsrum än eftersom vi inte har någon soffa, den kommer om två veckor. Så nu har vi min lille fåtöjl och en köksstol framför tvn, väldigt lyxigt! Längtar som bara den tills soffan kommer, ska bli så skönt att kunna bre ut sig ordentligt i vår stora, sköna soffa. :)

Blev en sväng till centrum förut för att handla och sen lagade jag den första riktiga lunchen i lägenheten.. Har även varit hos mor och far och packat ner alla mina jackor, skor och väskor så nu är det inte alls många saker kvar där. Känns lite sorgligt ibland men samtidigt är det inte speciellt långt bort så jag kan få se min lilla mamma när jag vill ;) hihi

Nu blir det snart sängen och sen jobb imorn.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0