Sista semesterdagen

Äntligen har sommarvärmen kommit till Småland, men det är ju min sista semesterdag nu, lite trist kanske men jag har ändå haft det skönt :) Nu ska jag köra järnet de sista två veckorna på jobbet sen blir det lite lugn innan skolstarten..

Idag har jag haft min pojk här, efter en lång sovmorgon blev det en sväng till stegen där en enorm spegel inhandlades.. Har även målat klart de sista stolarna och ätit glass.. En ganska bra dag att avsluta semestern med förutom det där med att måla, fy så segt det är! Tänkte jag skulle lägga in före och efter bilder sedan så ska ni få se så fina stolarna blev :)


Hjälpte precis denna trötta slända ut från altanen efter att den försökt ta sig ut genom taket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0